Επικοινωνία
MENU
Επικοινωνία
Live Chat

Για οποιαδήποτε απορία επικοινώνησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπό μας Δευ-Παρ: 09:00 - 18:00

ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
ΕλλάδαΚύπρος
Τιμή: 

Τρόποι Παραγγελίας

Το www.you.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

ΠΡΟΣΟΧΗ για παραγγελίες από ΚΥΠΡΟ:
Όλα τα προσφερόμενα προϊόντα που τοποθετούνται σε 
πρίζα έχουν προδιαγραφές σύνδεσης με το ηλεκτρικό δίκτυο για την Ελλάδα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.

Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

On-Line Παραγγελίες
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται. Σημειώνεται ότι κατά την καταχώρηση των στοιχείων σας θα πρέπει να επιλέξετε τη χώρα σας (Ελλάδα ή Κύπρο) στο αντίστοιχο πεδίο και μετά την επιλογή σας θα έχετε την δυνατότητα καταχώρησης παραγγελιών μόνο για την χώρα που επιλέξατε χωρίς την δυνατότητα αλλαγής.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 801 801 9000 (211-9991900 για κλήσεις από κινητά ή Κύπρο) Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 18:00 (εκτός αργιών Ελλάδος). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά. Η επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μπορεί να γίνεται και γραπτώς (μέσω email, Fax κα)

Παραγγελίες σε Καταστήματα
Μπορείτε να επισκεφτείτε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα  που βρίσκεται κοντά σας. Το εξειδικευμένο προσωπικό των καταστημάτων θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε. Κάνετε κλικ εδώ για να ενημερωθείτε σχετικά με τα Καταστήματα U. Η δυνατότητα προσφέρεται μόνο για την Ελλάδα.

Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες

Εφόσον η έδρα σας είναι στην Κύπρο: και δικαιούστε απαλλαγή Φόρου, αυτό θα πρέπει να επιβεβαιώνεται από τις Κυπριακές αρχές. Κατά την δημιουργία λογαριασμού στην σελίδα checkout (μετά την επιλογή «Προς Ταμείο» στο καλάθι σας) γίνεται επαλήθευση του αριθμού ΦΠΑ (Αριθμός Φορολογικού Μητρώου - ΑΦΜ) την στιγμή που καταχωρείται και μέσω της σχετικής υπηρεσίας στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (VIES VAT number validation) . Σε περίπτωση αποτυχίας κατά την επιβεβαίωση αυτή το σύστημα δεν σας επιτρέπει να προχωρήσετε και θα μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μόνο σαν Ιδιώτης.

Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: 801 801 9000 (211-9991900 για κλήσεις από κινητά ή Κύπρο) Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 18:00 (εκτός αργιών) και email cs@you.gr

Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την Questonline AE. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)

Παρακολούθηση Παραγγελίας
Μπορείτε μέσω της ενότητας "Παρακολούθηση Παραγγελίας" στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
Είδες πρόσφατα
Κλείσιμο
Είδες πρόσφατα