Επικοινωνία
MENU
Επικοινωνία
Live Chat

Για οποιαδήποτε απορία επικοινώνησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπό μας Δευ-Παρ: 09:00 - 18:00

ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
ΕλλάδαΚύπρος
Τιμή: 

Γενικοί Όροι Συναλλαγών

Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:
Τηλεφωνικά:
   - 801 801 9000 για κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο (αστική χρέωση Πανελλαδικά)
   - (+30) 211 999 1900 για κλήσεις από κινητό τηλέφωνο και από την Κύπρο
Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email):
   - Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: στο cs@you.gr
   - Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: στο uservices@you.gr
 
Ώρες λειτουργίας:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-18:00 (εκτός αργιών Ελλάδος)
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00 (εκτός αργιών Ελλάδος)


Επιπλέον:
Τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου Quest: personnel@quest.gr 
Πληροφορίες για την Εταιρεία & τον Όμιλο Quest: pr@quest.gr

Η Εταιρία:
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
"Quest Online Ανώνυμη Εταιρεία Ηλεκτρονικού Εμπορίου",
δ.τ. "Quest Online ΑΕ"
Έδρα:
Αργυρουπόλεως 2Α, 17676 Καλλιθέα
Logistics - Αποθήκες:
Κηφισού 119 (Είσοδος από Μπιχάκη 42), 18233 Aγ.Ι.Ρέντη

Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 211 999 1000
Fax: +30 211 999 1499
ΑΦΜ:998184801, ΔΟΥ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΡΜΑΕ:67961/01ΝΤ/Β/09/45
Αριθμός Μητρώου Παραγωγών: 01189
Αριθμός Μητρώου Προμηθευτών 672/12


Τρόποι Παραγγελίας

Το www.you.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

ΠΡΟΣΟΧΗ για παραγγελίες από ΚΥΠΡΟ:
Όλα τα προσφερόμενα προϊόντα που τοποθετούνται σε 
πρίζα έχουν προδιαγραφές σύνδεσης με το ηλεκτρικό δίκτυο για την Ελλάδα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.

Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

On-Line Παραγγελίες
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται. Σημειώνεται ότι κατά την καταχώρηση των στοιχείων σας θα πρέπει να επιλέξετε τη χώρα σας (Ελλάδα ή Κύπρο) στο αντίστοιχο πεδίο και μετά την επιλογή σας θα έχετε την δυνατότητα καταχώρησης παραγγελιών μόνο για την χώρα που επιλέξατε χωρίς την δυνατότητα αλλαγής.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 801 801 9000 (211-9991900 για κλήσεις από κινητά ή Κύπρο) Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 18:00 (εκτός αργιών Ελλάδος). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά. Η επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μπορεί να γίνεται και γραπτώς (μέσω email, Fax κα)

Παραγγελίες σε Καταστήματα
Μπορείτε να επισκεφτείτε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα  που βρίσκεται κοντά σας. Το εξειδικευμένο προσωπικό των καταστημάτων θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε. Κάνετε κλικ εδώ για να ενημερωθείτε σχετικά με τα Καταστήματα U. Η δυνατότητα προσφέρεται μόνο για την Ελλάδα.

Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες

Εφόσον η έδρα σας είναι στην Κύπρο: και δικαιούστε απαλλαγή Φόρου, αυτό θα πρέπει να επιβεβαιώνεται από τις Κυπριακές αρχές. Κατά την δημιουργία λογαριασμού στην σελίδα checkout (μετά την επιλογή «Προς Ταμείο» στο καλάθι σας) γίνεται επαλήθευση του αριθμού ΦΠΑ (Αριθμός Φορολογικού Μητρώου - ΑΦΜ) την στιγμή που καταχωρείται και μέσω της σχετικής υπηρεσίας στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (VIES VAT number validation) . Σε περίπτωση αποτυχίας κατά την επιβεβαίωση αυτή το σύστημα δεν σας επιτρέπει να προχωρήσετε και θα μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μόνο σαν Ιδιώτης.

Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: 801 801 9000 (211-9991900 για κλήσεις από κινητά ή Κύπρο) Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 18:00 (εκτός αργιών) και email cs@you.gr

Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την Questonline AE. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)

Παρακολούθηση Παραγγελίας
Μπορείτε μέσω της ενότητας "Παρακολούθηση Παραγγελίας" στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών


Τρόποι Πληρωμής

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, το www.you.gr έχει ενσωματώσει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε για την πληρωμή των αγορών σας, εφόσον είναι ενεργοποιημένη η επιλογής τους στην σελίδα checkout (Ταμείο) αμέσως πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Η ενεργοποίηση του εκάστοτε τρόπου πληρωμής εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως ο τρόπος αποστολής, η διεύθυνση παράδοσης, η αξία της παραγγελίας κα.

Οι τρόποι πληρωμής είναι:

Αντικαταβολή μετρητών:
Εφόσον επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης.
Το κόστος αντικαταβολής είναι 1€.
Σημειώνεται ότι: η  υπηρεσία της αντικαταβολής προσφέρεται συνδυαστικά με την αξία της παραγγελίας σας βάση της κείμενης νομοθεσίας (δείτε παρακάτω την σχετική παράγραφο), αφορά συγκεκριμένες περιοχές και συγκεκριμένους τρόπους αποστολής.
ΠΡΟΣΟΧΗ: η πληρωμή με Αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για παραγγελίες με παράδοση στην Κύπρο και για παραλαβή από τους σταθμούς της «Cityzen Parking & Services».

Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα:
Στο you.gr δεκτές γίνονται οι Visa, Mastercard, Diners πιστωτικές  κάρτες, οι Visa, Mastercard χρεωστικές κάρτες και οι Visa, Mastercard προπληρωμένες κάρτες. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές  έχετε τη δυνατότητα  εξόφλησης του ποσού μέσω δόσεων (3, 6, 9, 12, 18, 24, 36, 48 δόσεις). Σημειώστε ότι το πραγματικό ετήσιο επιτόκιο των δόσεων ανέρχεται σε 8,9%, καθώς και ότι τόσο οι  έντοκες και άτοκες δόσεις, όσο και  το επιτόκιο ισχύουν μόνο για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Εισάγετε στο παρακάτω πεδίο τα οχτώ (8) πρώτα ψηφία της πιστωτικής κάρτας σας για να δείτε αν δέχεται δόσεις:
 

Η παράδοση των παραγγελιών όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.
Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνονται οι νόμιμοι Φόροι
Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.
Η πληρωμή με τραπεζική κάρτα προσφέρεται μόνο για On-Line παραγγελίες από το www.you.gr 
 
Σχετική Νομοθεσία
Σύμφωνα με το Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 § 2 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 500 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους. 

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ COOKIES!
Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε Safari σε περιβάλλον Windows και αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη χρήση πιστωτικής κάρτας, παρακαλούμε επιλέξτε στην περιοχή Privacy -> Block cookies -> Never προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά οι διαδικασίες που απαιτούνται με την τράπεζα.

Σε κάθε περίπτωση, αν παρατηρήσετε καθυστέρηση στην πληρωμή σας με πιστωτική κάρτα, παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ενεργοποιημένη στον browser σας η ρύθμιση για αποκλεισμό third-party cookies (cookies τρίτων μερών).


Πληρωμή μέσω του PayPal λογαριασμού σας:
Στην περίπτωση αυτή πληρώνετε την παραγγελία με τον PayPal λογαριασμό σας. Για να ενεργοποιήσετε την πληρωμή θα μεταφερθείτε στη σελίδα login του PayPal. Ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί την ημέρα της παραγγελίας σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν από τη σελίδα login του PayPal κάνοντας κλικ εδώ. Για πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία PayPal θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας. Οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής PayPal υπόκεινται σε επιπλέον ελέγχους από την εταιρία μας και ενδέχεται να απορριφθούν, να σας ζητηθεί άλλος τρόπος πληρωμής ή και να υπάρξουν καθυστερήσεις στην αποστολή τους. Επίσης ενδέχεται να σας ζητηθούν επιπλέον στοιχεία ταυτοποίησης των στοιχείων σας. 

Η πληρωμή με PayPal προσφέρεται μόνο για On-Line παραγγελίες από το www.you.gr και για αποστολή στο χώρο σας με ACS ή παραλαβή από κατάστημα της ACS.


Πληρωμή μέσω MyBank:
Επιλέγοντας την υπηρεσία MyBank, η εξόφληση της παραγγελίας σας γίνεται άμεσα, μέσω του e-Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε με χρέωση του λογαριασμού σας, εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία MyBank. Η υπηρεσία MyBank αποτελεί πανευρωπαική λύση που διασφαλίζει την εξόφληση των πληρωμών σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας υψηλό επίπεδο ασφάλειας των συναλλαγών χωρίς να απαιτείται η γνωστοποίηση των προσωπικών δεδομένων και χωρίς ειδική εγγραφή.

Για τη χρήση της υπηρεσίας στην παραγγελία σας, επιλέγετε την υπηρεσία MyBank και την τράπεζα που συνεργάζεστε. Στο επόμενο βήμα καταχωρείτε τους κωδικούς που ήδη έχετε για το e-banking της τράπεζας σας και επιλέγετε λογαριασμό χρέωσης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία MyBank κάντε κλικ εδώ

Η υπηρεσία MyBank δεν προσφέρεται για παραγγελίες από την Κύπρο.

Κωδικός πληρωμής σε τράπεζα:
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό πληρωμής που θα σας δοθεί αμέσως μετά την καταχώριση της παραγγελίας σας. Ο κωδικός πληρωμής περιλαμβάνεται και στο email Επιβεβαίωσης παραγγελίας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του e-banking σας ή σε υποκατάστημα τράπεζας, χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό.

Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το e-banking σας, πρέπει να αναζητήσετε στην περιοχή Πληρωμές το You.gr και στο πεδίο Κωδικός Πληρωμής θα καταχωρήσετε τον 20ψήφιο κωδικό.
Στην περίπτωση εξόφλησης σε υποκατάστημα τράπεζας, θα σας ζητηθεί να πληρώσετε επιπλέον 1,2€ για τη συναλλαγή.

Παρακαλούμε, στείλτε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο cs@you.gr ή με fax στο 211-999-1750.

Δεν ισχύει για αγορές από Κύπρο.



Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό / e-banking για παραγγελίες από Κύπρο:
Για την εξόφληση της παραγγελίας σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω e-banking επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε το Ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας:

Για παραγγελίες από Κύπρο
  1. PIRAEUS BANK (Cyprus): 0001711193,  IBAN: CY98008001700000000001711193 Δικαιούχος Λογαριασμού: QUESTONLINE A.E.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Παρακαλούμε, στείλτε το αντίγραφο της εντολής πληρωμής με email στο cs@you.gr ή με fax στο 211-999-1750.
Η αποστολή της παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης με την προϋπόθεση ότι τα είδη είναι διαθέσιμα.

Καταβολή πλήρους τιμήματος
Στην περίπτωση που παραλάβετε προϊόντα, αυτά παραμένουν στην κυριότητα της Quest Online ΑΕ. μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος της παραγγελίας σας..
 
Πιστωτικός Έλεγχος
Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε επιπλέον πιστωτικούς ελέγχους από την εταιρία, η οποία διατηρεί το δικαίωμα δίχως αιτιολόγηση να σας ζητήσει κατά την κρίση της:
  • είτε να προσκομίσετε επιπλέον έγγραφα που θα ταυτοποιούν τα στοιχεία σας,
  • είτε να γίνει αλλαγή από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής σε κάποιον άλλο,
  • είτε και να απορρίψει πλήρως την παραγγελία σας και να μην την κάνει αποδεκτή
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Πληρωμής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
 

Χρήση Κουπονιού-Δωροεπιταγής

Εάν διαθέτετε μία Δωροεπιταγή, διατακτική ή ένα κουπόνι του www.you.gr, παρακαλούμε για την εξαργύρωσή αυτών, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Προσθέτετε στο καλάθι αγορών τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε. Στη φόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, συμπληρώνετε τον κωδικό της δωροεπιταγής, της διατακτικής ή του κουπονιού στην αντίστοιχη περιοχή και πατάτε το κουμπί «Επιβεβαίωση Αριθμού» ώστε να υπολογιστεί η έκπτωση. Στη συνέχεια μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας με τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.
Σημειώνεται ότι κάθε δωροεπιταγή έχει ημερομηνία λήξης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία μόνο φορά και δεν επιστρέφονται ρέστα από τη χρήση της.

Εναλλακτικά μπορείτε να παραγγείλετε δίνοντας απλά τον κωδικό της δωροεπιταγής και τηλεφωνικά στο 801 801 9000, 9.00 με 18:00 Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός επισήμων αργιών.
Παραγγείλετε ό,τι ώρα θέλετε με φαξ στο 211-9991750 και με e-mail στο cs@you.gr

Χρήση Κουπονιού
- Η αξία του κουπονιού περιλαμβάνει ΦΠΑ, ισχύει για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.you.gr μόνο για συγκεκριμένο προϊόν,  έως εξαντλήσεως των αποθεμάτων του και έως την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται στο κουπόνι.

Χρήση Δωροεπιταγής
- Η αξία της Δωρoεπιταγής περιλαμβάνει ΦΠΑ, ισχύει για αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.you.gr, μόνο για μία παραγγελία και έως την ημερομηνία λήξης της.
Σημειώνεται ότι κάθε δωροεπιταγή μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως την ημερομηνία λήξης της μία μόνο φορά, ενώ δεν επιστρέφονται ρέστα από τη χρήση της.

Αγορά με χρήση εκπτωτικού κουπονιού
Το εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για αγορές προϊόντων, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.you.gr.
Ρητά αναφέρεται ότι τα προϊόντα που θα διατίθενται με έκπτωση, καθώς και το ποσό έκπτωσης αυτών εναπόκεινται στην απόλυτη κρίση του www.you.gr. Το δε www.you.gr δύναται να αλλάζει οποτεδήποτε, καθ όλη την διάρκεια ισχύος του κουπονιού τα προϊόντα, που θα διαθέτει με έκπτωση, καθώς και το ύψος της παρεχόμενης σε αυτά έκπτωσης. Επίσης, το www.you.gr δεν φέρει ουδεμία ευθύνη εκ της αλλαγής των παρεχόμενων με έκπτωση προϊόντων.

Η Quest Online ΑΕ δηλώνει ότι θα εκπληρώσει τις παραγγελίες με βάση τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων με βάση τους γενικούς όρους που ισχύουν για τις πωλήσεις από το διαδικτυακό κατάστημα. 

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην Χρήση Κουπονιού/Δωροεπιταγής μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών



Τρόποι Αποστολής

Το www.you.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας  μπορείτε να επιλέξετε τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας:

Τρόποι αποστολής και χρεώσεις

Παραγγελίες με παράδοση στην Ελλάδα:
Το www.you.gr επιδοτεί το κόστος παράδοσης των προϊόντων και δεν σας μεταφέρει το συνολικό τίμημα μεταφορικών.
Το κόστος αποστολής περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους και διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξετε σύμφωνα με τα εξής:
 
  Παραγγελία έως 85 ευρώ 
(με ΦΠΑ)
Παραγγελία άνω των 
85 ευρώ (με ΦΠΑ) 
έως 300 ευρώ (με ΦΠΑ)
Παραγγελία άνω των
300 ευρώ 
(με ΦΠΑ)
1.Αποστολή στον χώρο σας 3 ευρώ Δωρεάν
2.Αυθημερόν αποστολή (*) 7 ευρώ 5 ευρώ 3 ευρώ
3.Παραλαβή από Κατάστημα ACS Δωρεάν για Αττική
1,5€ για επαρχία
Δωρεάν
4. Παραλαβή από ACS Smart Point
σε πρατήρια καυσίμων
2 ευρώ Δωρεάν
5.Παραλαβή από Κατάστημα U Δωρεάν για Αττική
1,5€ για επαρχία
Δωρεάν
6.Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής Δωρεάν
7.Παραλαβή από Cityzen Parking & Services, Σταθμοί:  
«Cityzen Πύργος Αθηνών»,
«Cityzen Ιλίσια Μιχαλακοπούλου»,
«Cityzen Μαρούσι Αίθριο »
Δωρεάν
(*) Προσφέρεται μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές στην Αττική και για παραγγελίες που θα καταχωρηθούν έως τις 13:00 της ίδιας ημέρας


Παραγγελίες με παράδοση στην Κύπρο:
Το www.you.gr επιδοτεί το κόστος αποστολής των προϊόντων και δεν σας μεταφέρει το συνολικό τίμημα μεταφορικών.
Αποστολές στην Κύπρο πραγματοποιούνται μία φορά κάθε εβδομάδα υπό την προϋπόθεση ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί έως τις 15:00 της Δευτέρας και όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας υπάρχουν διαθέσιμα. Η φόρτωση προς Κύπρο θα γίνεται την επόμενη ημέρα (Τρίτη) και ο χρόνος παράδοσης στο σημείο που έχετε επιλέξει αναμένεται να είναι 1-4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία φόρτωσης.
Την παράδοση στο νησί της Κύπρου υλοποιεί η ACS Cyprus και σας παρέχουμε την δυνατότητα να επιλέξετε να παραλάβετε είτε στο χώρο σας είτε από ένα από τα τοπικά καταστήματα της ACS Cyprus. 
Παραδόσεις σε Δυσπρόσιτες περιοχές Κύπρου: Ειδικά για τις δυσπρόσιτες περιοχές της Κύπρου όπως αυτές ορίζονται από την ACS Cyprus, δεν παρέχεται η δυνατότητα να παραλάβετε στο χώρο σας. Η μόνη δυνατότητα παραλαβής που μπορείτε να έχετε εφόσον είστε σε δυσπρόσιτη περιοχή, είναι με παραλαβή από ένα κατάστημα της ACS Cyprus.
Το κόστος αποστολής περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους και εξαρτάται από το συνολικό βάρος της παραγγελίας και όχι από τον τρόπο που επιλέγετε να παραλάβετε (στο χώρο σας ή από το κατάστημα ACS Cyprus) ή την αξία της παραγγελίας σας, σύμφωνα με τα εξής:

 

Οι παραγγελίες με συνολικό Βάρος έως τα 5KG
έχουν σταθερή χρέωση αποστολής
σύμφωνα με τα εξής

 
  Σταθερή Χρέωση Αποστολής
Παραγγελίες συνολικού βάρους
έως 1KG
7,50 ευρώ
Παραγγελίες συνολικού βάρους
πάνω από 1KG και έως 3KG
10,00 ευρώ
Παραγγελίες συνολικού βάρους
πάνω από 3KG και έως 5KG
12,50 ευρώ
Οι παραγγελίες με συνολικό Βάρος άνω των 5KG
έχουν μία βασική χρέωση για τα πρώτα 5KG 
συν μία υπολογιζόμενη για κάθε επιπλέον κιλό
της παραγγελίας σύμφωνα με τα εξής
 
Σταθερή Χρέωση Αποστολής
+
Υπολογιζόμενη Χρέωση Αποστολής
Βασική Χρέωση
για τα πρώτα 5KG της παραγγελίας
12,50 ευρώ
Υπολογιζόμενη Χρέωση
για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των πρώτων 5KG
+ 2,20 ευρώ / για κάθε επιπλέον κιλό άνω των 5KG
Σημειώνεται ότι ο υπολογισμός του βάρους λαμβάνει υπόψιν και το ογκομετρικό βάρος (ΜxΠxΥ/5000) και υπολογίζεται πάντοτε σε ακέραιους αριθμούς με στρογγυλοποίηση την αμέσως επόμενη μονάδα (πχ παραγγελία στα 8,8KG υπολογίζεται 9KG). 

Ισχύς παραγγελιών
Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 15 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Ειδικά για την Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.

Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών
Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με  μεταφορικά μέσα  της απολύτου επιλογής της  Quest Online ΑΕ, ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές  μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η Quest Online ΑΕ επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει  συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής  του you.gr, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.

Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κέντρο Διανομής»:
Διεύθυνση παραλαβής: Μπιχάκη 42 (ύψος Λεωφ. Κηφισού 119), Αγ.Ι. Pέντης (Χάρτης)
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 801 801 9000 (αστική χρέωση), 211 999 1900 (από κινητό)
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 16:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί ενημέρωση για την παραλαβή της, μέσω e-mail και sms εφόσον τα έχετε συμπληρώσει κατά την δημιουργία της. 
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Στο Κέντρο Διανομής του you.gr δεν είναι δυνατό να αλλάξει ο τρόπος πληρωμής που έχετε επιλέξει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας (πχ. αν επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, αυτό θα πρέπει να το επιλέξετε στην καταχώρηση της παραγγελίας διότι δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα στο κέντρο διανομής). Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.
 
Επιπλέον πληροφορίες για την «Αυθημερόν αποστολή»:
Οι αποστολές πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) την ημέρα της παραγγελίας και έως τις 20:00 χωρίς ραντεβού. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και αφορά σε διαθέσιμα προϊόντα και αποστολές σε συγκεκριμένες περιοχές εντός Αττικής. Αν για τον ΤΚ της περιοχής σας δεν γίνονται αυθημερόν αποστολές, τότε η υπηρεσία εμφανίζεται ως ανενεργή. Οι χρεώσεις της υπηρεσίας εμφανίζονται στον παραπάνω πίνακα.
Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας θα σας σταλεί ενημέρωση μέσω e-mail και SMS (εφόσον έχετε δώσει το κινητό σας τηλέφωνο). Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να επιδείξετε την ταυτότητά σας.

Επιπλέον πληροφορίες για την Παραλαβή από Cityzen Parking & Services, Σταθμοί: «Πύργος Αθηνών», «Cityzen Ιλίσια Μιχαλακοπούλου», «Cityzen Μαρούσι Αίθριο»:
Σας παρέχουμε την δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας στους Σταθμούς «Πύργος Αθηνών», «Cityzen Ιλίσια Μιχαλακοπούλου», «Cityzen Μαρούσι Αίθριο» της Cityzen Parking & Services.
Στοιχεία Cityzen Parking & Services, Σταθμός «Πύργος Αθηνών»:
Διεύθυνση παραλαβής: Λεωφ. Μεσογείων 2-4, 115 27 Αθήνα, Πύργος Αθηνών
Ωράριο παραλαβής: Δε-Πα 10:00 – 22:00
Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 2130 600 000

Στοιχεία Cityzen Parking & Services, Σταθμός «Cityzen Ιλίσια Μιχαλακοπούλου»:
Διεύθυνση παραλαβής: Μιχαλακοπούλου & Δημητρέσσα 12, Ιλίσια
Ωράριο παραλαβής: Δε-Πα 08:00 – 20:00
Τηλέφωνο επικοινωνίας:  +30 2130 600 000
 
Στοιχεία Cityzen Parking & Services, Σταθμός «Cityzen Μαρούσι Αίθριο»:
Διεύθυνση παραλαβής: Αγ. Κωνσταντίνου 40 (Είσοδος από Σφακτηρίας), Μαρούσι
Ωράριο παραλαβής: Δε-Πα 07:00 – 23:00 & Σα –  Κυ 10:00 – 18:00
Τηλέφωνο επικοινωνίας:  +30 2130 600 000
Παραλαβή: Για παραγγελίες που θα τοποθετηθούν έως τις 14:00 μ.μ. παράδοση ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ, ΔΩΡΕΑΝ μετά τις 17:00μ.μ. 
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δε–Πα, εκτός επισήμων αργιών, ημερών απογραφής & έκτακτων συνθηκών

Σημειώνεται ότι σε περιπτώσεις έκτακτων κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωσή για την παραλαβή.
 
Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας θα σας σταλεί ενημέρωση μέσω e-mail και SMS (εφόσον έχετε δώσει το κινητό σας τηλέφωνο).
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας  και την ταυτότητά σας.

Επιπλέον πληροφορίες για την Παραλαβή από ACS Smart Point:
Σας παρέχουμε την δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων της γειτονιάς σας με την ειδική σήμανση ACS Smart Point, χωρίς να περιμένετε τον courier στο χώρο σας αφού τα περισσότερα έχουν διευρυμένο ωράριο λειτουργίας έως και 24ώρες.
Όταν η παραγγελία σας φτάσει στο ACS Smart Point που έχετε επιλέξει, ενημερώνεστε αυτόματα με προσωποποιημένο SMS για το PΙΝ της αποστολής σας, το οποίο πρέπει να έχετε μαζί σας τη στιγμή της παραλαβής.
Η παραγγελία σας παραμένει στο ACS Smart Point για 72 ώρες. Αν δεν παραλάβετε σε αυτό το διάστημα, τότε μεταφέρεται στο πλησιέστερο ACS κατάστημα και ενημερώνεστε μέσω SMS.
Για να δείτε ποια πρατήρια βρίσκονται στην περιοχή σας καθώς και το ωράριο λειτουργίας τους, πατήστε εδώ για να δείτε το χάρτη.
Η υπηρεσία παρέχεται για μεγάλη γκάμα προϊόντων και για παραγγελίες με ένα προϊόν/τεμάχιο στο καλάθι.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί σας το PIN της παραλαβής σας, τον αριθμό της παραγγελίας σας  και την ταυτότητά σας.
Παραδόσεις
Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες  κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Το ωράριο παραδόσεων στο χώρο του πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού. 

Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
Παραγγελίες που καταχωρούνται στο you.gr τις εργάσιμες ημέρες μέχρι την 13.00 και με την προϋπόθεση ότι τα  προϊόντα είναι  διαθέσιμα, παραδίδονται κατά κανόνα σε 24 ώρες (ή αλλιώς την επόμενη εργάσιμη ημέρα) στην πόλη της Αθήνας. Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελληνικής επικράτειας, η παράδοση διαφοροποιείται αναλόγως και μπορεί να φθάσει τις 3 εργάσιμες ημέρες. Σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι διαφορετικός. Οι παραγγελίες όπου έχει επιλεγεί ως τόπος παράδοσης ένα Κατάστημα U ή ACS σημείο παραλαβής, παραδίδονται συνήθως εντός 72 ωρών. Οι παραγγελίες από Κύπρο αποστέλλονται μία φορά κάθε εβδομάδα σύμφωνα με τα εξής: όσες παραγγελίες έχουν πλήρη διαθεσιμότητα στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίες και έχουν καταχωρηθεί μέχρι και την Δευτέρα στις 15:00, θα ετοιμάζονται και θα φορτώνονται προς Κύπρο την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ο υπολογιζόμενος συνήθης χρόνος παράδοσης στο σημείο που έχετε επιλέξει αναμένεται να είναι από μία (1) έως και τέσσερις (4) εργάσιμες από την ημερομηνία φόρτωσης.

Ενδείξεις χρόνου παράδοσης και διαθεσιμότητα
Επισημαίνεται ότι πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σε κάθε προϊόν  θα βρείτε ένδειξη του αναμενόμενου χρόνου παράδοσης. Ο αναγραφόμενος χρόνος είναι  ενδεικτικός και όχι δεσμευτικός και αφορά σε παραδόσεις στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών. Διευκρινίζεται ότι η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και τη συλλογή των προϊόντων στο κέντρο διανομής, όπου οριστικοποιείται και προγραμματίζεται η αποστολή της παραγγελίας σας σε όσα προϊόντα επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα. Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα η Quest Online ΑΕ επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και να απορρίψει τη συγκεκριμένη πώληση. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώσει και επιστρέψει το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας. Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ο συνολικός χρόνος παράδοσης εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες, όπως τα διαθέσιμα μεταφορικά μέσα προς το σημείο παράδοσης που έχετε επιλέξει. Ειδικά για τις αποστολές προς Κύπρο ο χρόνος παράδοσης επηρεάζεται και από την ημερομηνία φόρτωσης η οποία πραγματοποιείται κάθε Τρίτη.

Συνολική αποστολή παραγγελίας
Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 801 801 9000 (ή στο +30 211 999 1900 για κλήσεις από Κινητό ή Κύπρο), δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.

Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων
Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων
Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην Quest Online AE. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή,  τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.

 
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ! 
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
 


Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων

Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του?
Το www.you.gr είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.  
Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση.
Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία παρακάτω:

Σε περίπτωση λοιπόν που το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του, η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Service Center. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service.
- Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και επιθυμείτε αντικατάστασή του με νέο και όχι επιστροφή: για αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος και συγκεκριμένα σε όσες περιπτώσεις υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία αναφέρεται ως διαδικασία Dead-On-Arrival ή "DOA"δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις – Service

 
Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή,  θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό  του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.
 
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί,  καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ
 
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος:
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
 
Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος:
Η Quest Online AE σας παρέχει τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε ακόμη και μετά τις 14 ημερολογιακές ημέρες που ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή ακόμη και σε περιπτώσεις που η αγορά δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά αφορά επαγγελματική χρήση. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία και η επιστροφή γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τον κύκλο ζωής του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση η Quest Online ΑΕ διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή κατ' εξαίρεση η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης, τότε η εταιρεία θα καταβάλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με την κατάσταση του προϊόντος και την τρέχουσα εμπορική του αξία του και αφού προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης του στο κέντρο διανομής μας.
Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.
 
Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.

Φόρμα Επιστροφής
Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ

Φόρμα Υπαναχώρησης
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης αρκεί να συμπληρώσετε την σχετική φόρμα «Φόρμα Υπαναχώρησης» πατώντας εδώ
Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή προς την Εταιρία μας ή  μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα στην Έδρα της εταιρίας μας.
  
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση: Logistics - Αποθήκες: Κηφισού 119 (Είσοδο από Μπιχάκη 42), 18233 Aγ.Ι.Ρέντη

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών


Εγγυήσεις-Service

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «Εμπορική Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος. Το www.you.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής.

Εμπορική Εγγύηση
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.you.gr ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Για γενικές πληροφορίες σχετικά με τις εμπορικές εγγυήσεις των προϊόντων, εάν προβλέπεται από τον κατασκευαστή εμπορική πολιτική αντικατάστασης DOA αλλά και για τα στοιχεία επικοινωνίας με τα «Service Centers» ανά κατηγορία προϊόντων για την Ελληνική Επικράτεια, συμβουλευτείτε την πληροφοριακή Εφαρμογή ενημέρωσης Service που θα βρείτε εδώ

Εάν είσαστε από την Κύπρο θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών το οποίο θα σας ενημερώσει για το κοντινότερο σε εσάς Service Center.
Η αποστολή προς το Service Center γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος αποστολής.

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, αυτό δεν αφορά κάλυψη εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή και θα πρέπει να ανατρέξτε για οδηγίες στην ενότητα Τρόποι Αποστολής – Παραλαβής.

Κόστος Αποστολής προς το Service Center
Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή. 

Service Centers
Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή «Service Center» για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης.
Το Service Center μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης.

Επικοινωνήστε με το Service Center για πληροφορίες σχετικά με:
  • Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος
  • Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης
  • Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης
ΣΥΜΒΟΥΛΗ!
Κατά την επικοινωνία σας με το Service Center να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό Αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.
 
Διαδικασία Αντικατάστασης DOA για συγκεκριμένους κατασκευαστές
Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).
Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.
 
Διαδικασία:
Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής.
Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.
Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center.
Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service Centers γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Center» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
 

Για κάθε επιπλέον πληροφορία που χρειάζεστε σχετικά με τις Εγγυήσεις των προϊόντων και τα εξουσιοδοτημένα Service Centers μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
 

Εξυπηρέτηση μετά την Πώληση

Για την εξυπηρέτησή σας μετά την πώληση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας κατά περίπτωση με το εμπορικό ή το τεχνικό τμήμα.

Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:
Τηλεφωνικά:
   - 801 801 9000 για κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο (αστική χρέωση Πανελλαδικά)
   - (+30) 211 999 1900 για κλήσεις από κινητό τηλέφωνο και από την Κύπρο
Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email):
   - Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: στο cs@you.gr
   - Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: στο uservices@you.gr
 
Ώρες λειτουργίας:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-18:00 (εκτός αργιών Ελλάδος)
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00 (εκτός αργιών Ελλάδος)


Επιπλέον:
Τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου Quest: personnel@quest.gr 
Πληροφορίες για την Εταιρεία & τον Όμιλο Quest: pr@quest.gr

Η Εταιρία:
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
"Quest Online Ανώνυμη Εταιρεία Ηλεκτρονικού Εμπορίου",
δ.τ. "Quest Online ΑΕ"
Έδρα:
Αργυρουπόλεως 2Α, 17676 Καλλιθέα
Logistics - Αποθήκες:
Κηφισού 119 (Είσοδος από Μπιχάκη 42), 18233 Aγ.Ι.Ρέντη

Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 211 999 1000
Fax: +30 211 999 1499
ΑΦΜ:998184801, ΔΟΥ ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΑΡΜΑΕ:67961/01ΝΤ/Β/09/45
Αριθμός Μητρώου Παραγωγών: 01189
Αριθμός Μητρώου Προμηθευτών 672/12


Αποστολή της παραγγελίας σας σημαίνει πλήρη αποδοχή των Γενικών Όρων Συναλλαγών.

Αρμόδια για κάθε διαφορά ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών. Η σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο.
ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
Είδες πρόσφατα
Κλείσιμο
Είδες πρόσφατα