Επικοινωνία
MENU
Επικοινωνία
Live Chat

Για οποιαδήποτε απορία επικοινώνησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπό μας Δευ-Παρ: 09:00 - 18:00

ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Τιμή: 

5 tips για να αντιμετωπίσετε μικρά προβλήματα του iOS 7

Μαϊ 27 2014
Αν και η 7η έκδοση του iOS αντιμετωπίστηκε θετικά από τους περισσότερους χρήστες, δεν παύουν να υπάρχουν μικρά ενοχλητικά προβλήματα, η λύση των οποίων απαιτεί τη συμμετοχή σας.
5 tips για να αντιμετωπίσετε μικρά προβλήματα του iOS 7
Μέσα σε μόλις ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του iOS 7 (18 Σεπτεμβρίου 2013), περισσότεροι από τα δύο τρίτα των χρηστών του λειτουργικού είχαν αναβαθμίσει στη νέα έκδοση με τα θετικά σχόλια να κυριαρχούν. Αναμφισβήτητα, το iOS 7 έφερε ένα νέο αέρα προσφέροντας λίγα, αλλά σημαντικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, δεν έλειψαν και τα μικροπροβλήματα. Παρά τις πρώτες μικρές αναβαθμίσεις του iOS 7 που διόρθωσαν κάποια από αυτά, μερικά συνεχίζουν να ταλαιπωρούν κάποιους χρήστες. Αν ανήκετε σε αυτούς, στη συνέχεια θα δείτε πώς μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε.

1. Η πληκτρολόγηση καθυστερεί
Χρήστες του iPad (ίσως και του iPhone) έχουν αναφέρει πως αντιμετωπίζουν σημαντική καθυστέρηση μεταξύ της πληκτρολόγησης κειμένου και της εμφάνισή του στην οθόνη. Οι λύσεις που έχουν αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι δύο. Σύμφωνα με την πρώτη, πρέπει να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις, να επιλέξετε iCloud και να απενεργοποιήσετε το «Έγγραφα στο Σύννεφο».
Η δεύτερη λύση είναι να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις, στα Γενικά, να επιλέξετε Επαναφορά και στη συνέχεια, «Επαναφορά όλων των ρυθμίσεων».

2. Δε μπορώ να συνδεθώ στο Wi-Fi και το Bluetooth


Προβλήματα στη χρήση του Wi-Fi και του Bluetooth έχουν αναφερθεί μετά την αναβάθμιση σε iOS 7 από μερικούς χρήστες, καθώς εμφανίζονται «γκρίζα» στις Ρυθμίσεις και δεν ενεργοποιούνται. Σε κάποιες περιπτώσεις, αν καταφέρετε να τα ενεργοποιήσετε, απενεργοποιούνται και πάλι μόνα τους. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να επανεκκινήσετε τη συσκευή σας και το router.
Το πιο πιθανό είναι αυτό να μη λύσει μόνιμα το πρόβλημα οπότε βάλτε τη συσκευή σας σε «Χρήση σε πτήση» (airplane mode) και κάντε επαναφορά των ρυθμίσεων δικτύου. Για να το κάνετε αυτό μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά και επιλέξτε «Επαναφορά των ρυθμίσεων δικτύου». Μετά, θυμηθείτε να απενεργοποιήσετε τη «Χρήση σε πτήση».

3. Η μπαταρία καταναλώνεται γρήγορα


 
Αν και έχουμε αναφερθεί στα μέτρα που πρέπει να πάρετε για να αυξήσετε την αυτονομία των συσκευών σας, ας επικεντρωθούμε με αυτά που δεν επηρεάζουν καθόλου τη λειτουργία της συσκευής και την άνεσή σας:
- Απενεργοποιήστε την παράλλαξη ταπετσαρίας (parallax effect), δηλαδή το εφέ κίνησης πίσω από τα εικονίδια της αρχικής οθόνης: Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Προσβασιμότητα και ενεργοποιήστε τη «Μείωση κίνησης».
- Απενεργοποιήστε το AirDrop μεταβαίνοντας στο Κέντρο Ελέγχου. Από το ίδιο σημείο μπορείτε να απενεργοποιήσετε και το Bluetooth (το AirDrop θα απενεργοποιηθεί αυτόματα).
- Απενεργοποιήστε την ανανέωση εφαρμογών στο υπόβαθρο ώστε να σταματήσουν να ανανεώνονται αυτόματα. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Ανανέωση εφ. στο υπόβαθρο. Από εδώ μπορείτε να απενεργοποιήσετε εντελώς τη λειτουργία ή να επιλέξετε συγκεκριμένες εφαρμογές.
- Απενεργοποιήστε τις γνωστοποιήσεις από τις εφαρμογές που δε χρειάζεστε μεταβαίνοντας στις Ρυθμίσεις > Γνωστοποιήσεις. Αγγίξτε μία εφαρμογή από τη λίστα και στη συνέχεια απενεργοποιήστε τις γνωστοποιήσεις από αυτή την εφαρμογή.

4. Το iTunes κολλάει ή δεν ξεκινά
Παράπονα έχουν αναφερθεί και για το iTunes, το οποίο παρουσιάζει κολλήματα ή μερικές φορές δεν ξεκινά καν. Μία από τις προτεινόμενες λύσεις, που μπορεί να αποδειχθεί προσωρινή, είναι το άνοιγμα της εφαρμογής Μουσική και το πάτημα του πλήκτρου Κατάστημα πάνω αριστερά. Το iTunes θα ανοίξει και ίσως συνεχίσει να ανοίγει κανονικά στο μέλλον.
Η επόμενη προτεινόμενη λύση είναι να κάνετε logout και πάλι login με το Apple ID. Πατήστε το κουμπί Αφετηρίας για να ανοίξει το μενού του multitasking. Ψάξτε για την οθόνη του iTunes Store και, αν υπάρχει, κλείστε το. Στη συνέχεια, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > iTunes και App Store, επιλέξτε το Apple ID σας και κάντε Αποσύνδεση. Συνδεθείτε πάλι και, κανονικά, το iTunes θα πρέπει να λειτουργεί.

5. Το μήνυμα δε φεύγει


Άλλο ένα πρόβλημα που έχει παρατηρηθεί είναι η αδυναμία αποστολής μηνύματος. Κάποιες φορές η μπάρα σταματά να γεμίζει και τα μηνύματα αργούν πολύ να αποσταλούν ή δεν στέλνονται καθόλου. Σε αυτή την περίπτωση, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Μηνύματα και «κλείστε» το διακόπτη του iMessage. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά, πηγαίνετε προς τα κάτω, επιλέξτε Επαναφορά και αγγίξτε το «Επαναφορά των ρυθμίσεων δικτύου». Επικυρώστε την επιλογή στο παράθυρο που εμφανίζεται και η συσκευή θα επανεκκινήσει. Όταν ολοκληρωθεί η επανεκκίνηση επιστρέψτε στις Ρυθμίσεις > Μηνύματα και «ανοίξτε» το διακόπτη στο iMessage.

Διάβασε επίσης
ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
Είδες πρόσφατα
Κλείσιμο
Είδες πρόσφατα