Αίτηση επιστροφής

Ικανοποίηση του αιτήματός σας πραγματοποιείται υπό την προϋπόθεση της έγκρισης από το κατάστημα μας της παρούσας αίτησης/φόρμας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις περιπτώσεις που αιτείστε επιστροφή λόγω ελαττώματος (περίπτωση 2. κατωτέρω) συμπληρώνετε και μας υποβάλλετε την παρούσα ΜΟΝΟ εφόσον προηγουμένως έχετε επικοινωνήσει με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας και αν η εν λόγω ενέργεια/υποβολή σας έχει υποδειχθεί από το Τμήμα μας, ειδάλλως απορρίπτεται ως μη γενόμενη.

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το you.gr για τις αγορές σας.

Εάν για κάποιο συγκεκριμένο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο προμηθευτήκατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (εξαιρουμένης δηλαδή της περίπτωσης της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς), τότε θα πρέπει να μας στείλετε συμπληρωμένη τη φόρμα που ακολουθεί λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω σημεία:

Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος:

Όλα τα αιτήματα επιστροφής υπόκεινται σε διαδικασία εγκρίσεως και μπορούν να γίνουν μόνο εφόσον πληρούνται οι ειδικότερες κατωτέρω προβλεπόμενες προϋποθέσεις για το συγκεκριμένο λόγο επιστροφής (δηλαδή, 1. σε περίπτωση αποστολής λανθασμένου προϊόντος, μόνο εάν το προϊόν είναι άθικτο με σφραγισμένη συσκευασία ή, 2. στην περίπτωση επίκλησης ελαττώματος, βάσει όσων προβλέπονται σχετικά από τον κατασκευαστή ή/και το νόμο για κάθε προϊόν, σύμφωνα λ.χ. και με τον κύκλο ζωής του, όπως αυτά παρατίθενται και στην ενότητα «Εγγυήσεις-Service») και μόνο αν η επιστροφή γίνει στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα.

Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το προς επιστροφή προϊόν δεν βρίσκεται στην κατάσταση που προβλέπεται στον καθένα από παρακάτω λόγους επιστροφής που περιγράφονται, δεν μπορεί να επιστραφεί, τυχόν αίτημα σας θα απορρίπτεται και το προϊόν, αν το είχατε τυχόν ήδη αποστείλει, θα σας αποδίδεται ως έχει.

Για κάθε περίπτωση αιτήματος επιστροφής, διενεργείται έλεγχος του προϊόντος, ο οποίος ενδέχεται να περιλαμβάνει ακόμη και πλήρη τεχνική αξιολόγηση της κατάστασης του από το αρμόδιο κατά περίπτωση τεχνικό τμήμα.

Εφόσον εγκριθεί το αίτημα σας, θα λάβετε τον αριθμό έγκρισης της επιστροφής.

Ειδικότερα:

  • 1. Επιστροφή με λόγο την αποστολή σε εσάς λάθους προϊόντος:

    Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.

    Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση την εκ των προτέρων επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν’ συνεχεία, να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

  • 2. Περίπτωση επίκλησης ελαττώματος (με την κατά το νόμο έννοια της ‘μη ανταπόκρισης στη σύμβαση πώλησης’):

    Αναφορικά με περιπτώσεις προϊόντων για τα οποία επικαλείστε τεχνικό πρόβλημα - ελάττωμα θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών έχοντας συμβουλευτεί την ενότητα «Εγγυήσεις-Service». Επιστροφή προϊόντος για το οποίο επικαλείστε ελάττωμα με αποστολή του στο κατάστημά μας, χωρίς τήρηση της εν λόγω διαδικασίας, δεν θα γίνεται δεκτή και το προϊόν θα επιστρέφεται σε εσάς, με χρέωσή σας.

    Το αίτημά σας γίνεται δεκτό εφόσον λάβετε αριθμό έγκρισης της επιστροφής. Στην περίπτωση έγκρισης επιστροφής, για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματός σας, θα πρέπει να μας έχετε αποστείλει το προϊόν, το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα της εν λόγω έγκρισης επιστροφής.

    Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος.

    Διευκρινίσεις για την Επιστροφή Χρημάτων στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος:

    Η αξία πίστωσης ενδέχεται να είναι μικρότερη της αξίας τιμολόγησης και η πίστωση θα γίνεται πάντοτε κατόπιν σχετικής ενημέρωσής σας.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος: Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω, θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:

    - Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.


    - Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας:

Προς Questonline ΜAE - Ασπρόπυργος, Θέση: Ήμερος Τόπος, ΤΚ: 19300

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία των προϊόντων που θέλετε να επιστρέψετε
Κίνηση Συστήματος

Ημ/νία Αγοράς

Κωδικός Προϊόντος

Σειριακός Αριθμός
Ποσότητα
Περιγραφή Προίόντος
Κατάσταση Προίόντος

Παρατηρήσεις:

  • *Εάν πρόκειται για Ηλεκτρονική Συσκευή, είναι απαραίτητη η συμπλήρωση του «Σειριακού αριθμού» που αναγράφεται επάνω στη συσκευή, προκειμένου να προχωρήσει η αίτηση.
  • *Εάν πρόκειται για Κινητό Τηλέφωνο, παρακαλούμε συμπληρώστε στον λόγο επιστροφής και το IMEI της συσκευής.
  • *Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει στο προϊόν χρήση πέραν της απλής εξέτασης της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του, παρακαλούμε να συμπληρώσετε λεπτομερή αναφορά στην στήλη «Κατάσταση Προϊόντος».
  • *Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση.

Παρατηρήσεις / Σχόλια / Λόγοι επιστροφής (προαιρετικά)

Αν έχετε κάποια παρατήρηση παρακαλούμε σημειώστε την παρακάτω. Επίσης για στατιστικούς λόγους, θα επιθυμούσαμε να μας ενημερώσετε επιγραμματικά για το λόγο επιστροφής (πχ λάθος μέγεθος / λάθος χρώμα / άλλαξα γνώμη κλπ).

Γενικά σχόλια:

Κατάσταση προϊόντος

Προχωρήστε σε επιστροφή προϊόντος μόνον αν έχετε λάβει σχετική έγκριση. Επιστροφές προϊόντων δίχως έγκριση δεν γίνονται δεκτές.

  • Questonline ΜAE
  • Ασπρόπυργος, Θέση: Ήμερος Τόπος, ΤΚ: 19300
  • Ώρες λειτουργίας Δευτέρα -Παρασκευή 10.00-16.00
  • Tηλ: 211 999 1900, e-mail: cs@you.gr
Security code

Για να ενημερωθείς σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πάτησε εδώ

211 999 1900 Δωρεάν από σταθερό
500+ Καταστήματα Σημεία παραλαβής
Live Chat
Ζήτησέ μας να σε καλέσουμε
E-mail