Επικοινωνία
MENU
Επικοινωνία
Live Chat

Για οποιαδήποτε απορία επικοινώνησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπό μας Δευ-Παρ: 09:00 - 18:00

ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Τιμή: 

Συνδρομές και App Store

Φεβ 01 2018
Όσο περνά ο καιρός εμφανίζονται όλο και περισσότερες συνδρομητικές υπηρεσίες που προσφέρουν στους δημιουργούν τους τη δυνατότητα να τις συντηρούν και να τις υποστηρίζουν καλύτερα.
Συνδρομές και App Store
Οι συνδρομές είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του digital living. Για κάποιες υπηρεσίες είναι αυτονόητη επιλογή, όπως στην περίπτωση του Netflix για παράδειγμα. Σε άλλες περιπτώσεις χρειάζεται λίγη εξήγηση παραπάνω. Γιατί να είναι συνδρομητική μια εφαρμογή με συγκεκριμένες λειτουργίες;

Αγνοώντας παιχνίδια free-to-play που κάνουν το συγκεκριμένο όρο σχετικό, υπάρχουν πλέον αρκετές εξειδικευμένες εφαρμογές που ακολουθούν το συνδρομητικό μοντέλο, με το σκεπτικό ότι προσφέρουν απαραίτητες λειτουργίες για μια μερίδα χρηστών και η σωστή υποστήριξή τους σε βάθος χρόνου δεν είναι οικονομικά εφικτή με μια μόνο αγορά στην αρχή και δωρεάν αναβαθμίσεις για πάντα ή περιστασιακή κυκλοφορία νέων εκδόσεων επί πληρωμή. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει πως αποφεύγεται άμεσα η υποχρέωση για τεχνική υποστήριξη για όσους μένουν στην παλαιότερη έκδοση. Με λίγα λόγια, κάπως πρέπει να επιβιώνουν οι developers και κάπως πρέπει να καταστεί σίγουρη και η καλή υποστήριξη.

Στο App Store, είτε μιλάμε για iOS είτε για macOS, υπάρχουν κάποιες ιδιαιτερότητες που δεν διευκρινίζονται στο χρήστη, αλλά έχει μια κάποια αξία να τις έχει κανείς στο μυαλό του για να έχει και πιο συγκεκριμένη εικόνα για τη νοοτροπία της Apple.

Όπως συμβαίνει με κάθε συναλλαγή στο App Store, το 30% της τιμής μένει στην Apple που έτσι κι αλλιώς διατηρεί το App Store, αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των συναλλαγών κ.λπ. Αυτό το ποσοστό δεν διατηρείται για πάντα όμως, όχι όταν πρόκειται για συνδρομητικές υπηρεσίες και εφαρμογές. Αν ο χρήστης μείνει σταθερός πελάτης/συνδρομητής, τότε ένα χρόνο μετά την αρχή της συνδρομής, το ποσοστό που κρατά η Apple από κάθε νέα πληρωμή πέφτει στο 15%. Άρα οι συνδρομητικές εφαρμογές που πείθουν το χρήση για τη διαχρονική τους αξία καταφέρνουν να αποδώσουν περισσότερα χρήματα στους δημιουργούς τους μετά τον πρώτο χρόνο κάθε συνδρομής. Προφανώς αυτό δεν σημαίνει κάτι για την τσέπη του χρήστη, είναι όμως θετικό πως τα καλά παραδείγματα ανταμείβονται αργά ή γρήγορα, ακόμη και αν δεν είναι κάτι που γίνεται αντιληπτό.

Δεν διεκπεραιώνονται όμως όλες οι πληρωμές συνδρομών εντός του App Store ώστε να κρατά ποσοστό η Apple. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η συνδρομή στο Amazon Prime Video. Ακόμη και αν μιλάμε για Netflix, υπάρχει επιλογή να ξεκινήσουν οι πληρωμές μέσω App Store ή εκτός αυτού. Στο Netflix, το κόστος είναι ίδιο και στις δυο περιπτώσεις, κάποιες εταιρείες όμως, εφόσον προσφέρουν και τις δυο εναλλακτικές, μπορεί να έχουν χαμηλότερη τιμή στη συνδρομή που ξεκινά εκτός App Store, ακριβώς επειδή δεν τους κρατά ποσοστό κανείς σε αυτήν την περίπτωση. Η διαθεσιμότητα των επιλογών εξαρτάται δηλαδή από το πόσο σημαντικό θεωρεί κάποιος να κρατήσει το μερίδιο που θα πήγαινε στην Apple.



Όσο περνά ο καιρός εμφανίζονται και περισσότερες συνδρομητικές εφαρμογές.

Υπάρχει και μια διαφορά ακόμη όμως. Όταν γίνεται κάποιος συνδρομητής μέσω App Store, η Apple δεν μεταφέρει όλα του τα στοιχεία στην εταιρεία της εφαρμογής. Για το λόγο αυτό υπάρχουν εφημερίδες και περιοδικά που απαιτούν τη συνδρομή εκτός App Store για να δώσουν πρόσβαση εντός App Store στο περιεχόμενό τους: διότι, για διαφημιστικούς λόγους, τα στοιχεία αυτά είναι πολύτιμα για τους εκδότες.

Και το μόνο χατίρι που τους κάνει σε αυτό το θέμα η Apple είναι να ρωτά το χρήστη αν επιθυμεί τη μετάδοση των στοιχείων του. Η άρνηση όμως δεν επηρεάζει καθόλου την τελική πρόσβαση, μόνο προστατεύει δεδομένα του χρήστη.

Αν αναρωτιέστε γιατί είναι τόσο ζωντανό το οικοσύστημα της Apple, καλό είναι να δίνετε βάση σε κάτι τέτοιες λεπτομέρειες. Διότι οι χρήστες πάνε πάντα εκεί που αισθάνονται πιο άνετα στο τέλος. Και οι εταιρείες δεν μπορούν παρά να ακολουθήσουν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.



Διάβασε επίσης
ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
Είδες πρόσφατα
Κλείσιμο
Είδες πρόσφατα