Επικοινωνία
MENU
Επικοινωνία
Live Chat

Για οποιαδήποτε απορία επικοινώνησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπό μας Δευ-Παρ: 09:00 - 18:00

ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Τιμή: 

Microsoft Project Scorpio: Τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα για το νέο Xbox

Ιουν 14 2017
Λίγο πριν την πλήρη αποκάλυψη του Project Scorpio, τον Ιούνιο, η Microsoft μας δίνει «μικρή πρόγευση» για την πιο ισχυρή κονσόλα στον κόσμο.
Microsoft Project Scorpio: Τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα για το νέο Xbox
Η Microsoft, αφού επιβεβαίωσε ότι η πλήρης αποκάλυψη του Project Scorpio αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο (κατά τη διάρκεια της φετινής Ε3), αποφάσισε να μας δώσει μια πιο σαφή εικόνα των δυνατοτήτων της επερχόμενης κονσόλας. Φαίνεται λοιπόν ότι η Microsoft θέλει να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις των gamers για αναδυόμενες τεχνολογίες όπως 4K, VR και HDR. Για να το πετύχει αυτό, η αμερικανική εταιρεία εξοπλίζει το Project Scorpio με το πιο ισχυρό SoC (system on chip) κονσόλας παιχνιδιών που έχει δημιουργηθεί ποτέ, το Scorpio Engine.



Το επερχόμενο Project Scorpio θα είναι η πιο ισχυρή κονσόλα που έχουμε δει μέχρι σήμερα, με 6 Teraflops ισχύος επεξεργασίας γραφικών, δυνατότητα πραγματικού παιχνιδιού 4K και συμβατότητα με παιχνίδια και αξεσουάρ Xbox One.

Ο επεξεργαστής του Microsoft Project Scorpio έχει 8 πυρήνες χρονισμένους στα 2,3 GHz, ενώ η GPU διαθέτει 40 υπολογιστικές μονάδες των 1172 MHz η κάθε μία, προσφέροντας συνολική απόδοση 6 Teraflops και εύρος ζώνης 326GB/s (αντί για 68 στο Xbox One). Για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης και την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ισχύος, το Project Scorpio κάνει χρήση της Hovis Method, ενός ψηφιακού συστήματος παροχής ισχύος αιχμής που συντονίζεται με την τάση της εκάστοτε κονσόλας, ενώ τα 12 GB GDDR5 μνήμης RAM έρχονται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την συνολική απόδοση της κονσόλας.

Φυσικά, τα βασικά σχέδια του hardware στα υποσυστήματα και blocks στο Scorpio Engine SoC βασίζονται στην τεχνολογία που προέρχεται από την AMD. Ομοίως, ο πυρήνας γραφικών Radeon του Scorpio ενσωματώνει χαρακτηριστικά από την τελευταία αρχιτεκτονική Polaris της AMD – αλλά δεν υπάρχει αντίστοιχη στην αγορά των PC, καθώς σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τη νέα κονσόλα της Microsoft. Όσον αφορά στην ψύξη του συστήματος, αποτελώντας πρωτιά για τις οικιακές κονσόλες, ο θάλαμος ατμού του Project Scorpio χρησιμοποιεί προηγμένο σύστημα ψύξης των υγρών προκειμένου ο Scorpio Engine να παραμένει δροσερός, ενώ ο φυγόκεντρος ανεμιστήρας τύπου supercharger τραβά προς τα μέσα και συμπιέζει γρήγορα τον αέρα, παρέχοντας τη μέγιστη δυνατή ψύξη με τον μικρότερο δυνατό θόρυβο.



Aποτελώντας πρωτιά για τις οικιακές κονσόλες, ο θάλαμος ατμού του Project Scorpio χρησιμοποιεί προηγμένο σύστημα ψύξης των υγρών προκειμένου ο Scorpio Engine να παραμένει δροσερός.

H νέα κονσόλα της Microsoft έχει και άλλα «βέλη στη φαρέτρα» της. Το Project Scorpio έρχεται με υποστήριξη 4Κ gaming, 4Κ UHD Blu-ray/DVD και HDR, ενώ θα είναι έτοιμο για τις τηλεοράσεις της επόμενης γενιά που θα υποστηρίζουν το variable refresh rate του HDMI 2.1. Η κονσόλα θα είναι πλήρως συμβατή και με τα monitors με υποστήριξη FreeSync μέσω της τεχνολογίας HDMI της AMD. Οι PC gamers είναι ήδη εξοικειωμένοι με την τεχνολογία FreeSync της AMD και την ιδέα του variable refresh rate, την οποία το Project Scorpio φέρνει και στα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας.

Η κονσόλα θα ενσωματώνει σκληρό δίσκο της τάξης του 1ΤΒ και η λογική λέει ότι πως θα υποστηρίζει επέκταση αποθηκευτικού χώρου μέσω εξωτερικών σκληρών δίσκων από το λανσάρισμά της. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο σκληρός δίσκος της κονσόλας διαθέτει 50% περισσότερο bandwidth ώστε να εξασφαλίζει γρηγορότερα loading times, ακόμη και για τα υψηλής ανάλυσης textures. Ακόμη, το τροφοδοτικό, όπως και με το Xbox One S, είναι ενσωματωμένο στην κονσόλα. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τεχνολογία Dolby Atmos για μοναδική εμπειρία ήχου, ενώ θα υποστηρίζει ένα νέο πρότυπο που ονομάζεται HRTF και έχει αναπτυχθεί από την ομάδα που βρίσκεται πίσω από το Microsoft Hololens, κάτι που σημαίνει ότι έχει να κάνει με εφαρμογές ενισχυμένης πραγματικότητας.



Το SoC του Project Scorpio ενσωματώνει το νεότερο media block της AMD που σημαίνει ότι το Xbox GameDVR θα αναβαθμιστεί και θα μπορεί να καταγράφει βίντεο ανάλυσης 4Κ σε 60 καρέ.

Η Microsoft επιβεβαίωσε, επίσης, ότι η νέα κονσόλα θα «τρέχει» κάθε παιχνίδι του Xbox One αλλά και όσους τίτλους τους Xbox 360 περιλαμβάνονται στη λίστα των Backwards Compatibility games. Επιπρόσθετα, η κονσόλα θα βελτιώνει αισθητά την απόδοση όλων των παιχνιδιών, με καλύτερο framerate, ευκρινέστερα textures, ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, σταθερότερες αναλύσεις και χωρίς tearing. Οι χρήστες θα απολαμβάνουν υψηλότερες αναλύσεις σε συγκεκριμένα παιχνίδια που ενσωματώνουν dynamic resolution, όπως μεταξύ άλλων τα Halo 5, Gears 4, Battlefield 1 και DOOM. Και όλα αυτά χωρίς κανένα επιπρόσθετο patch. Θα υπάρχουν ωστόσο παιχνίδια που θα αναβαθμίζονται μέσω patch, τα οποία ενδεχομένως να φέρουν περισσότερες βελτιώσεις.

Το Project Scorpio θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα του 2017, ενώ η τελική εμφάνιση, το όνομα και η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας της κονσόλας αναμένεται να αποκαλυφθούν στις 12 Ιουνίου - κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της εταιρείας στο πλαίσιο της Ε3 2017.



Διάβασε επίσης
ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
Είδες πρόσφατα
Κλείσιμο
Είδες πρόσφατα