Επικοινωνία
MENU
Επικοινωνία
Live Chat

Για οποιαδήποτε απορία επικοινώνησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπό μας Δευ-Παρ: 09:00 - 18:00

ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Τιμή: 

5 υπηρεσίες αποθήκευσης στο cloud

Μαρ 12 2014
Το μέλλον είναι... στα σύννεφα και οι υπηρεσίες αποθήκευσης και συγχρονισμού με το desktop που παρουσιάζουμε το αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο.
5 υπηρεσίες αποθήκευσης στο cloud
Τα τελευταία χρόνια, μία από τις κορυφαίες τάσεις διαρκώς είναι το cloud computing, δηλαδή η δυνατότητα να εργάζεστε, να συνεργάζεστε, να τρέχετε εφαρμογές και να αποθηκεύετε τα δεδομένα σας online, σε ένα χώρο που σας παρέχουν διάφορες υπηρεσίες. Η ιδέα δεν είναι καινούρια και κάποιες υπηρεσίες υπήρχαν πριν ακουστεί για πρώτη φορά η λέξη “cloud”. Οι υπηρεσίες webmail όπως το Gmail, τα websites αποθήκευσης και διαμοίρασης φωτογραφιών όπως το Flickr, τα online drives όπως το GSpace (πρόγονος του Google Drive) και οι υπηρεσίες συνεργασίας όπως του Zoho ήταν ουσιαστικά ο προάγγελος της κυριαρχίας του cloud.

Οι ευκολίες που προσφέρουν οι υπηρεσίες cloud είναι πολλές και μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την παραγωγικότητά σας. Σας δίνουν τη δυνατότητα να εργάζεστε από οποιοδήποτε σημείο και από οποιαδήποτε συσκευή, να συγχρονίζετε έγγραφα και γενικώς περιεχόμενο που δημιουργείτε στον υπολογιστή ή σε άλλες συσκευές, να εποπτεύετε την εργασία των συνεργατών σας ή αυτοί να κάνουν διορθώσεις σε έγγραφά σας και όλη αυτή η δραστηριότητα να βρίσκεται αποθηκευμένη online ώστε να μπορεί να είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε στιγμή από οποιονδήποτε θέλετε. Στη συνέχεια συγκεντρώνουμε τις 5 πιο δημοφιλείς υπηρεσίες cloud στην αποθήκευση (online storage).


Dropbox


Είναι ο «ηγέτης» στην online αποθήκευση – αν και αυτό πλέον απειλείται - καθώς ήταν η πρώτη υπηρεσία που εισήγαγε την απλή ιδέα του συγχρονισμού με ένα folder στον υπολογιστή μέσω απλού drag ‘n’ drop αρχείων και παράλληλα έδινε bonus χώρο κάθε φορά που συστήνατε ένα χρήστη και αυτός έκανε εγγραφή. Το Dropbox συνοδεύεται από εφαρμογή που εγκαθίσταται στον υπολογιστή σας και διευκολύνει σημαντικά την αντιγραφή δεδομένων. Φυσικά, στα αρχεία που έχετε online μπορείτε έχετε πρόσβαση από οπουδήποτε και χωρίς την εφαρμογή. Πρόσβαση μπορείτε να έχετε και από φορητές συσκευές καθώς υπάρχουν σχετικές εφαρμογές για Android και iOS, αλλά και web interface ειδικά για κινητά. Μέσω του Dropbox μπορείτε να μοιράζεστε folders με συνεργάτες και φίλους, ενώ υπάρχει και δυνατότητα versioning (τήρηση εκδόσεων ενός εγγράφουν μετά από αλλαγές). Δυστυχώς, το Dropbox έχει μείνει πίσω στο χώρο που δίνει δωρεάν σε νέους χρήστες καθώς περιορίζεται στα 2GB, ωστόσο μπορείτε γρήγορα να τον αυξήσετε με συστάσεις άλλων χρηστών (500ΜΒ με κάθε χρήστη έως τα 16GB) και διάφορες άλλες ενέργειες.


OneDrive (πρώην SkyDrive)


Είναι η πρόταση της Microsoft στον online αποθηκευτικό χώρο και, αν είναι αξιόλογη μόνη της, με το Office 365 ή το 2013 αποτελεί... μονόδρομο. Το τελευταίο δεν είναι απαραίτητο, αλλά τα δύο προϊόντα «δένονται» τόσο αρμονικά που είναι απίθανο να μην καταλήξετε να χρησιμοποιείτε το OneDrive. Το OneDrive είναι πιο «γενναιόδωρο» από το Dropbox απέναντι στους νέους χρήστες καθώς δίνει 7GB, τα οποία μπορείτε να αυξήσετε σε 10GB ενεργοποιώντας το camera roll για συγχρονισμό των φωτογραφιών σας. Μάλιστα, με κάθε έκδοση του Office παίρνετε επιπλέον 20GB ως δώρο αυξάνοντας το συνολικό διαθέσιμο χώρο στα 30GB! Επιπλέον, υπάρχει και πολιτική ανταμοιβής με 500ΜΒ για κάθε χρήστη που συστήνετε με μέγιστο τα 5GB. Και στην περίπτωση αυτή υπάρχει εφαρμογή για το PC που διευκολύνει το συγχρονισμό, αλλά και εφαρμογές για φορητές συσκευές Windows Phone, Android και iOS, καθώς και web interface για κινητά. Φυσικά, η κοινή χρήση με άλλους χρήστες αποτελεί χαρακτηριστικό και αυτής της υπηρεσίας, ενώ είναι μία από τις δύο υπηρεσίες που επιτρέπει την ταυτόχρονη επεξεργασία των online αρχείων με άλλα άτομα.


Google Drive


Η πραγματική δύναμη του Google Drive φαίνεται όταν συνδυαστεί με τις online εφαρμογές του Google Docs, όπως του SkyDrive όταν συνδυαστεί με το Office. Φυσικά, η υπηρεσία δεν «δένεται» άψογα μόνο με το Google Docs, αλλά με ολόκληρο το οικοσύστημα της Google και αυτό είναι ένα μοναδικό πλεονέκτημά της. Ο χώρος που δίνεται δωρεάν σε ένα νέο χρήστη είναι επίσης ένα από τα ατού του Google Drive καθώς φτάνει τα 15GB, αλλά μοιράζεται με το Gmail του λογαριασμού. Και εδώ ακολουθείτε η φιλοσοφία του folder συγχρονισμού με το PC και γι’ αυτό υπάρχει σχετική εφαρμογή. Για φορητές συσκευές θα βρείτε εφαρμογές για Android και iPad, αλλά και web interface για κινητά. H κοινή χρήση φακέλων είναι επίσης από τα δυνατά σημεία του Google Drive. Μαζί με το SkyDrive είναι οι υπηρεσίες που επιτρέπουν ταυτόχρονη επεξεργασία αρχείων με άλλα άτομα, ενώ υπάρχει και δυνατότητα versioning.


Box


To Box προσφέρει 10GB δωρεάν χώρο σε κάθε νέο χρήστη, δηλαδή περισσότερο από όσο δίνουν μαζί Dropbox και SkyDrive. Μάλιστα, χρήστες που εκμεταλλεύτηκαν προσφορές της υπηρεσίας στο παρελθόν (για χρήση της εφαρμογής Android ή iOS) διαθέτουν πλέον 50GB δωρεάν! Όμως διαθέτει και πολλά ακόμα καλά χαρακτηριστικά. Χρησιμοποιώντας το θα δείτε ότι συνεργάζεται άριστα με πολλές άλλες υπηρεσίες δημιουργώντας μαζί τους ένα πολύ αξιόλογο σύνολο. Είναι εξαιρετικό στη συνεργασία με άλλους χρήστες δίνοντας τη δυνατότητα να καθορίζονται εργασίες (tasks) σχετικά με ένα αρχείο και ειδοποιεί για αλλαγές που έγιναν σε αρχεία ή φακέλους. Θα βρείτε εφαρμογές τόσο για τον υπολογιστή σας ώστε να απλοποιήσετε το συγχρονισμό, όσο και για οποιαδήποτε φορητή συσκευή σας ώστε να έχετε πρόσβαση στα αρχεία σας από παντού.


Copy


To Copy έρχεται με τη… φρεσκάδα του νέου και θεωρείται ήδη σημαντικός ανταγωνιστής των δημοφιλών υπηρεσιών που αναφέραμε. Αρχικά, προσφέρει στους νέους χρήστες 15GB δωρεάν και δίνει επιπλέον 5GB για κάθε χρήστη που συστήνετε! Πέρα από αυτό, το Copy ακολουθεί μια δική του πολιτική «χρέωσης» χώρου, το “fair storage”. Αντίθετα με άλλες υπηρεσίες όπου ο χώρος ενός κοινού φακέλου με άλλους χρήστες υπολογίζεται ότι έχει καταναλωθεί στο σύνολό του από κάθε χρήστη, το Copy διαιρεί το χώρο αυτό ισόποσα σε κάθε χρήστη. Δηλαδή, αν στις άλλες υπηρεσίες μοιράζεστε ένα φάκελο με συνολικά αρχεία 6GB με άλλους δύο χρήστες, όλοι «χρεώνονται» από 6GB, ενώ το Copy «χρεώνει» 2GB στον καθένα. Άλλο ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που τονίζεται από την υπηρεσία είναι ότι αποτελεί «παιδί» της Barracuda, ενός εκ των πιο ισχυρών εταιριών στην ασφάλεια δεδομένων και το backup. Μάλιστα, αντίθετα με άλλες υπηρεσίες που προσφέρουν χώρο τον οποίο νοικιάζουν από τρίτους, το Copy προσφέρει χώρο που ελέγχεται και διαχειρίζεται από τη Barracuda. Φυσικά, μπορείτε να διαχειριστείτε τα αρχεία σας από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή αφού υπάρχουν εφαρμογές για όλες τις πλατφόρμες, αλλά και να διατηρείτε τα δεδομένα σας συγχρονισμένα.

Εκτός από τις 5 υπηρεσίες που αναφέραμε υπάρχουν και πολλές άλλες αξιόλογες που θα βρείτε με μια απλή έρευνα, όπως το SugarSync (5GB), το Apple iCoud (5GB), το Amazon Cloud Drive (5GB), το CX (10GB), το IDriveSync (5GB), το SpiderOak (2GB) και πολλά άλλα. Επίσης, έχουν ήδη αναπτυχθεί υπηρεσίες και εφαρμογές που σας επιτρέπουν να διαχειρίζεστε το χώρο σε κάθε υπηρεσία cloud storage μέσα από ένα περιβάλλον.

Διάβασε επίσης
ΕΙΔΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
Είδες πρόσφατα
Κλείσιμο
Είδες πρόσφατα